Rabu, Mac 18, 2009

Pertandingan Demi pertandingan


Bulan Mac, pelbagai aktiviti koakademik peringkat zon, daerah bermula. Peserta pantun kami kecundang pada peringkat awal lagi. Kelebihan 4 mata di pihak lawan. Namun kami berbangga dengan kumpulan ini kerana berkerja keras untuk pertandingan tersebut. Mungkin kemenangan tidak berpihak kepada kami...namun sumbangan mereka amat bermakna untuk kami. Semoga kami akan lebih berpeluang untuk terus mara pada masa-masa hadapan.
Gambar kanan : Mohd Izuan
Gambar : Nurul Shafiqah bt. Ahmad Fisal (Antara pemantun terbaik kami)






Gambar peserta pantun :
Sebelum pertandingan dimulakan.










Kumpulan Debate Bahasa Inggeris juga tidak berpeluang meneruskan perjuangan hingga ke peringkat seterusnya. Namun kami tetap berbangga dengan kalian. Farhah, Mohd Shafiq, Nur Sakinah, Faridatul , Ezrin dan lain-lain yang terlibat secara langsung dan tidak langsung. Penghargaan buat Ust.Khairuddin Muda kerana berkorban masa dan tenaga untuk melatih kumpulan ini.


Gambar kiri :

Delegasi Kerajaan

(Sekolah Agama Menengah Rawang)



Alhamdullillah, Kumpulan debat Bahasa Melayu dapat mara ke peringkat seterusnya. Masih ada dua halangan untuk sampai ke peringkat akhir. Tentu setiap pasukan berharap akan dapat sampai ke peringkat akhir. Begitu jugalah besarnya harapan dan hasrat kami untuk mewakili peringkat daerah Gombak. Namun usaha bukan calang-calang. Pasti pihak lawan lebih hebat lagi. Dalam perdebatan kali ini, usul pihak kerajaan telah diterima. Bermakna SMK Bandar Tasik Puteri terpaksa berundur. Kami berasa bangga dapat berdebat dengan baik dan peserta SMKBTP, bukan calang-calang lawan. Kalian juga hebat dan bersahaja. Yang jelas, ada juga kegugupan menghadapi pendebat yang petah daripada SMKBTP.

Semoga pendebat-pendebat SAMER akan berpeluang ke peringkat lebih tinggi.



Delegasi Pembangkang:

SMK Bandar Tasik Puteri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan