Khamis, September 03, 2009

PENANGGUHAN TEMUDUGA PEMILIHAN AHLI



Masa terus berlalu... sedar tidak sedar, kita sudah menghampiri sebahagian bulan Ramadhan ini.. Masih tidak terlewat rasanya untuk mengucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa dan mengimmarahkan bulan Ramadhan ini dengan seikhlas-ikhlas ibadah... terutama untuk semua ahli KUBUKU BUKU SAMER...

Beberapa hari lagi kita akan bertemu dengan sepuluh malam terakhir Ramadhan. Semoga kita akan bertemu dengan malam yang disamakan sesuatu ibadah itu umpama ibadah seribu bulan.
Semoga semua ahli KUBUKU BUKU akan meraih semua peluang yang ada untuk mendapatkan segala rahmat, keberkatan dan keampunan daripada ALLAH Subhana wa Taala..

Seterusnya, Pihak KUBUKU BUKU juga ingin mengucapkan Selamat menyambut hari kemenangan selepas berakhirnya Ramadhan...


DAN....

Dengan segala ucapan di atas, kami ingin memohon kemaafan kerana pemilihan ahli baru KUBUKU BUKU hanya akan dilaksanakan selepas hari raya kelak... Hal ini disebabkan beberapa kekangan yang tidak dapat dielakkan.

Kepada sesiapa yang telah menghantar borang permohonan menjadi ahli akan dipanggil untuk menghadiri temuduga tersebut pada tarikh yang belum dapat ditentukan lagi... Semoga kalian dapat bersabar. Dan, terima kasih kerana memilih untuk terlibat dalam KUBUKU BUKU SAMER ini..

Setakat ini dulu, pengumuman daripada pihak kami. Sebarang kesulitan amat kami kesali dan didahului dengan jutaan maaf.

Sekian, dimaklumkan.

Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan